Belföld

Fesztiválsikerek szerepe

Hogyan lehet a díjat megbízásra váltani?

A szeminárium arra tesz kísérletet, hogy bebizonyítsa, az egyes nívós iparági megmérettetések a PR lehetőségén kívül egyre inkább megbízások formájában is testet öltenek az ügynökségek számára. A nyugati világban sok kisebb cégnek robbanásszerű üzleti sikert hoztak a fesztiválgyőzelmek. Az EU csatlakozással pedig ezek a nemzetközi megmérettetések még hangsúlyosabbakká válnak a magyar ügynökségek számára.







Konferencia dátuma:

2003. június 3.

 

Konferencia ára:

25000 Ft + 25% ÁFA

 

Kedvezmények:

2003. május 20-ig:

22000Ft + 25% ÁFA

 

Jelentkezési határidő:

2003. június 2. 12 óráig

 

Konferencia helyszíne:

Hotel Mercure Buda

Budapest, I. kerület

Krisztina krt. 41-43

 


Fesztiválsikerek szerepe 1

 

9.30 regisztráció
Fesztiválsikerek szerepe 2

Gosztonyi Csaba


10.00 konferenciamegnyitó
Bevezetés a témába –
Gosztonyi Csaba
, a Próbakő Kommunikáció vezetője, a Golden Drum Reklámfesztivál magyarországi nagykövete, a szeminárium levezető elnöke


10.10 Kreativitás és hatékonyság összefüggései – avagy konkrét példák “Nagy találkozásokra” a Gunn riport
Fesztiválsikerek szerepe 2

Tihanyi Péter

alapján
Mik azok a “Nagy Találkozások”? Nos, amikor a kreatív fesztivál-díjakat érdemlően zseniális, a marketing pedig dörzsöli a tenyerét, és alig várja, hogy büszkén elkészíthesse az éves jelentést. Mivel példaértékűek, érdemes megézni   néhány példát. Jó szórakozást, kellemes okulást!
Tihanyi Péter kreatívigazgató, Euro RSCG Budapest
10.40 kérdések


10.50 kávészünet


11.20 Awards, skill, talent (angol nyelvű előadás, magyar
Fesztiválsikerek szerepe 2

Anko Reijnders

cím: Díjak, szakértelem, tehetség)
“Awards (s)kills creativity”
Having a standard is pre-conditional to creative success;
Awards are ‘standards of excellence’; the sunshine in our industry and obligatory to respond to our professional mission
Anko Reijnders ügyvezető igazgató, Leo Burnett Budapest
11.50 kérdések


12.00  ebédszünet


13.30 Kreatív díjak: valódi üzleti érték, vagy kreatív önkielégülés?
Fesztiválsikerek szerepe 2

Simon András


Minden ügynökség kreatívnak tartja magát és többségük abban hisz, hogy ezt csak kreatív díjak nyerésével lehet demonstrálni.  Néhány ügynökség minden Fesztiválra benevezi munkáit – energiát, pénzt és idöt nem kímélve, csak egy dolog lebeg a szemük elött: elismerést kapni bármi áron. A reklámügynökség szolgáltatást nyújt. Kérdés: vajon az ügyfelek a szolgáltatás részeként értékelik e az ügynökségi kreatív díjakat ? Mert, ha nem, akkor a díj az ügynökségeknek nem jelent közvetlen üzleti értéket.
Simon András ügyvezető igazgató, BBDO Budapest
14.00 kérdések


14.10 A reklámfesztiválok állandó befutói: a sörreklámok,
avagy a sörgyártó cégek viszonya a kreativitáshoz és a kreatív díjakhoz

Nyeste Dániel Brand Manager, Amstel Sörgyárak Rt.
14.40 kérdések


14.50  kávészünet


15.10 A fesztiválsiker, mint szelekciós elv a tendermeghívások során
Mihók Attila
lapigazgató, Nemzeti Sport
15.40 kérdések


15.50 eseményzárás


A hotel megközelítése:
A hotel felszíni parkolójában korlátozott számban ingyenes parkolás lehetséges. Bejárat a szálloda mögött, a Kosciuszko Tádé utca felől. 



Fesztiválsikerek szerepe 2




 

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik