Konferencia dátuma: 2003. június 3. Konferencia ára: 25000 Ft + 25% ÁFA Kedvezmények: 2003. május 20-ig: 22000Ft + 25% ÁFA Jelentkezési határidő: 2003. június 2. 12 óráig Konferencia helyszíne: Hotel Mercure Buda Budapest, I. kerület Krisztina krt. 41-43 |
||
9.30 regisztráció
Gosztonyi Csaba
10.00 konferenciamegnyitó
Bevezetés a témába –
Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció vezetője, a Golden Drum Reklámfesztivál magyarországi nagykövete, a szeminárium levezető elnöke
10.10 Kreativitás és hatékonyság összefüggései – avagy konkrét példák “Nagy találkozásokra” a Gunn riport
Tihanyi Péter
alapján
Mik azok a “Nagy Találkozások”? Nos, amikor a kreatív fesztivál-díjakat érdemlően zseniális, a marketing pedig dörzsöli a tenyerét, és alig várja, hogy büszkén elkészíthesse az éves jelentést. Mivel példaértékűek, érdemes megézni néhány példát. Jó szórakozást, kellemes okulást!
Tihanyi Péter kreatívigazgató, Euro RSCG Budapest
10.40 kérdések
10.50 kávészünet
11.20 Awards, skill, talent (angol nyelvű előadás, magyar
Anko Reijnders
cím: Díjak, szakértelem, tehetség)
“Awards (s)kills creativity”
Having a standard is pre-conditional to creative success;
Awards are ‘standards of excellence’; the sunshine in our industry and obligatory to respond to our professional mission
Anko Reijnders ügyvezető igazgató, Leo Burnett Budapest
11.50 kérdések
12.00 ebédszünet
13.30 Kreatív díjak: valódi üzleti érték, vagy kreatív önkielégülés?
Simon András
Minden ügynökség kreatívnak tartja magát és többségük abban hisz, hogy ezt csak kreatív díjak nyerésével lehet demonstrálni. Néhány ügynökség minden Fesztiválra benevezi munkáit – energiát, pénzt és idöt nem kímélve, csak egy dolog lebeg a szemük elött: elismerést kapni bármi áron. A reklámügynökség szolgáltatást nyújt. Kérdés: vajon az ügyfelek a szolgáltatás részeként értékelik e az ügynökségi kreatív díjakat ? Mert, ha nem, akkor a díj az ügynökségeknek nem jelent közvetlen üzleti értéket.
Simon András ügyvezető igazgató, BBDO Budapest
14.00 kérdések
14.10 A reklámfesztiválok állandó befutói: a sörreklámok,
avagy a sörgyártó cégek viszonya a kreativitáshoz és a kreatív díjakhoz
Nyeste Dániel Brand Manager, Amstel Sörgyárak Rt.
14.40 kérdések
14.50 kávészünet
15.10 A fesztiválsiker, mint szelekciós elv a tendermeghívások során
Mihók Attila lapigazgató, Nemzeti Sport
15.40 kérdések
15.50 eseményzárás
A hotel megközelítése:
A hotel felszíni parkolójában korlátozott számban ingyenes parkolás lehetséges. Bejárat a szálloda mögött, a Kosciuszko Tádé utca felől.