Belföld

Budapest bemutatkozása New Yorkban, Chicagóban és Los Angelesben

A BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. hat másik közép-európai város turisztikai hivatalával közös prezentációsorozaton vett részt április elején az Egyesült Államokban.

A BTH közleményében arról tájékoztat, hogy Berlin, Bécs, Budapest, Drezda, München, Prága és Salzburg turisztikai marketing szervezetei még tavaly határozták el, hogy az Európa szerte visszaesett amerikai forgalom ellensúlyozására közös marketingakcióba kezdenek a tengerentúlon.

A Seven Stars of Central Europe nevű együttműködés keretében New Yorkban, Chicagóban és Los Angelesben tartottak prezentációt a helyi utazásszervezők és a szaksajtó képviselői előtt. Az előadásokhoz kapcsolódóan egy prospektus is készült 20 ezer példányban, amely a hét város kínálatának általános ismertetése mellett tematikus túraútvonalakra felfűzve mutatja be a speciális adottságokat, ötleteket adva az utazási irodák számára. A témák között szerepel a komolyzene, a képzőművészet, várak és kastélyok, világörökség-helyszínek, gasztronómia, vásárlási lehetőségek, valamint további helyi sajátságok.

Az előadásokon összesen 130 vendég vett részt, többségében olyan utazásszervezők, akik kínálatában már eddig is szerepelt a résztvevő városok közül. A BTH szerint az akció fogadtatása pozitív volt, a meghívottak egy része jónak találta az időzítést, mert mint mondták, az amerikai piacon megnőtt az újabb úti célok iránti igény. A rendezvényen kiderült az is, hogy az utazásszervezők az idén a tavalyinál jobb eredményeket várnak, és nagy reményeket fűznek a háború utáni fellendüléshez.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik