Belföld

A tv2 nem eladó! – cáfolják a Magyar Nemzet értesülését

A tv2 nem eladó, sem az MTM-SBS Televízió Rt., sem annak részvényesei nem tárgyalnak a társaság részvényeinek eladásáról.

Az MTM-SBS Televízió Rt. ezt a Magyar Nemzet szerdai számában megjelent információ cáfolataként tudatta az MTI-vel, utalva korábbi közléseire, amelyek szerint a társaság pénzügyi helyzete stabil.

A napilap saját információként azt írta, hogy Ronald Lauder, az 1999-ben megszűnt TV3 amerikai tulajdonosa tárgyalásokat folytat a tv2 többségi részvényeinek megvételéről a csatornát működtető MTM-SBS Televízió Rt.-vel.

“2003 első negyedévében az MTM-SBS Rt. az elmúlt év hasonló időszakához képest több mint 20 százalékkal növelte bevételét. A részvényesek elégedettek a társaság gazdasági mutatóival és a korábbiakban már többször említett 25 százalékos részvénycsomag-eladástól eltekintve nem kívánnak megválni részvényeiktől” – áll a közleményben.

Az MTI-hez eljuttatott – Pintér Dezső elnök, Kereszty Gábor vezérigazgató és David Stogel ügyvezető igazgató által aláírt – dokumentum szerint hitelfelvételről a társaság több bankkal folytatott tárgyalásokat, melyek egyike sem zárult még le. “A hiteligénynek semmi köze a társaság mindennapi működése finanszírozásához, annak célja a jelenlegi hitelportfólió feltételeinek javítása, és fejlesztések finanszírozása”.

A tv2 kilátásba helyezte, hogy a szerdán megjelent “valótlan tényállítások miatt” sajtó helyreigazítási eljárást indít a közzétevők ellen, illetve azokkal a sajtószervekkel szemben, amelyek a valótlan híradást átveszik.

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.