Belföld

Gyors és sikeres idő- és költségnyilvántartó rendszer az LLP Budapestől az AdminConsult Rt. számára

Sikeresen lezárult az LLP Budapest első hazai time@work bevezetése az AdminConsult Rt.-nél. A cég mindössze háromhetes, rekord gyorsaságú bevezetés után kezdte el használni az idő- és költségnyilvántartó rendszert.

Az LLP Csoport által fejlesztett, a szolgáltató vállalatok számára készült time@work megoldás lehetővé teszi az ügyfelekre, projektekre, tevékenységekre, illetve alkalmazottakra vonatkozó idő- és költséginformációk rögzítését, és azok elemzését, valamint lehetőséget nyújt a költségvetés tervezésére. Az LLP Budapest az Európai Unióba való belépéssel a szolgáltatói piac élénkülésére és a time@work iránti egyre nagyobb érdeklődésre számít.

Az LLP time@work idő- és költségnyilvántartó rendszer 2.1.5-ös verzióját (a PSA – Professional Service Automatization megoldást) mintegy 30-an használják a könyvelési szolgáltatással és HR tanácsadással foglalkozó AdminConsult Rt-nél, amely 1997 óta képviseli Magyarországon a svájci AdminConsult AG-t.

A szoftver könnyen testre szabható, és segítségével egyszerűen megoldható a szolgáltatások megkülönböztetése, valamint ezek ügyfelekhez történő rendelése. Az időre vonatkozó adatokat az alkalmazottak email-ben vagy a web-en keresztül küldik el a programba – ügyfelekre és projektekre lebontva. A szoftver ezután feldolgozza az időadatokat, kalkulációkat végez és elemző kódokat csatol az időegységekhez. Így a vezetőség számára széleskörű elemzések állnak rendelkezésre ahhoz, hogy optimális működést alakíthassanak ki a vállalaton belül.

„A szoftvert az egyes tevékenységekre fordított idő rögzítésére, és erős analitikus képességével különböző elemzések elkészítésére használjuk. Az AdminConsult számára különösen fontos elemzések igen könnyedén elvégezhetőek: a legfontosabb riport talán az, amely kimutatja, a fix díjas megbízási szerződések teljesítésével mennyi ideig foglalkoztak a cég alkalmazottai, azaz, hogy jövedelmezőek-e a megkötött szerződések.” – mondja Szolnoki Péter, az AdminConsult Rt. vezérigazgató helyettese.

A time@work idő- és költségnyilvántartó rendszer bevezetése az AdminConsult Rt-nél mindössze három hetet vett igénybe, amely egyértelműen bizonyítja, hogy könnyen testreszabható, rugalmas rendszerről van szó.

„Az EU tagországokban lezajlott eddigi trendeknek megfelelően valószínűleg az Európai Unióba való belépéssel a szolgáltatási piac Magyarországon is élénkülni fog. Ez erősebb versenyhelyzetet teremt majd a szektor szereplői számára. Ezért lesz különösen fontos az optimális működés fenntartása, amelyben a time@work hathatós segítséget tud adni a szolgáltatók számára.” – mondja Barbara Dreska, az LLP Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.

A time@work-ről (www.timeatwork.com ):
A time@work idő- és költségnyilvántartó szoftvert a szolgáltató tevékenységet is folytató szervezetek számára tervezték. Ilyenek például a könyvelő, az adó- és vezetési tanácsadó, vagy a jogi gyakorlatot folytató cégek, de említhetjük a reklám- és PR ügynökségeket, vagy az IT vállalatokat; vagyis mindenféle ún. konzultációs tevékenységet folyató szervezeteket.
A rendszert úgy fejlesztették, hogy az kiszolgálja a különböző felhasználók üzleti elvárásait, legyen szó akár regionális, akár multinacionális vállalatokról. A telephelyek távolsága könnyedén kiküszöbölhető, hiszen a rendszer támogatja a weben keresztüli adatbevitelt, valamint az ellenőrzési és riportolási funkciókat is.
A vevők már manapság is szorosabb kapcsolattartást igényelnek, pontosan tudni akarják, hogy milyen értékű szolgáltatást kapnak, s nem lesz ez másként a jövőben sem. A time@work megadja az összes szükséges információt nemcsak a vállalat, hanem vevői számára is.
###
Az LLP Csoportról (www.llpgroup.com ):
Az LLP Csoport 1992-ben alakult meg Prágában, napjainkra pedig vezető szerepet vívott ki az üzleti és pénzügyi szoftvermegoldások képviselete terén Közép- és Kelet Európában. Az LLP kínálatában szerepel a time@work idő- és költségnyilvántartó szoftver, a Pivotal CRM rendszere, a SunSystems ERP megoldása, a Microsoft Business Solutions–Navision ERP rendszer, a Fourth Shift termelésirányító megoldása, illetve az Ariba B2B elektronikus beszerzési rendszere. Az LLP 1995-ben kezdte meg kelet-európai terjeszkedését, melynek eredményeként ma már – a prágai mellett – Budapesten, Bukarestben, Pozsonyban, Szófiában, Varsóban és Zágrábban vannak irodái. Az LLP Csoport a világ számos országában vezet projekteket, így többek között Belgiumban, Olaszországban, Egyiptomban, Venezuelában, Japánban, az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az LLP Csoport ügyfélköre az üzleti élet különböző területein tevékenykedő cégekből kerül ki, a petrolkémiai ipartól a szállodákon és gyógyszergyárakon keresztül a televízió-állomásokig. Ügyfelei között megtalálható például a BP, a GlaxoSmithKline, a ShellGas (LPG), a Johnson & Johnson, a Mirato, a Roche, a KPMG, a UPS és a Duna Szálloda Rt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik