Belföld

Jól fogytak tavaly az Adidas termékek

Az Adidasnak, a Nike után a világ második legnagyobb sportszer- és sportruházat- gyártójának a nyeresége 25 százalékkal, a vártnak megfelelően emelkedett 2002 utolsó negyedében.

Tavaly az Adidas-Salomon nettó eredménye 10 százalékkal 229 millió euróra emelkedett, ez nagyjából megegyezik a Reuters elemzői konszenzusa által várt 230 millió euróval. A negyedik negyedévben a nettó profit 30 millió euró lett az egy évvel korábbi 24 millió euró után. Robert Hainer, az Adidas vezérigazgatója szerint a nyereségnövekedés idén folytatódik.

Az Adidas árbevétele tavaly 6,5 százalékkal 6,5 milliárd euróra emelkedett. A társaság várakozásai szerint a bevétel idén öt százalékkal növekszik, az egy részvényre jutó nyereség pedig a tavalyinál gyorsabb ütemben emelkedik.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik