Belföld

Január 28-án indul Magyarország legnagyobb online honlap látogatói életstílus kutatása a VLR 2003

Január 28-án ismét elindul és három héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlik majd Magyarország legnagyobb online életstílus kutatása az NRC Piackutató Kft. és a TGI Magyarország szervezésében – jelentette be Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. A kutatás célja, hogy a honlapok hiteles adatokkal tudják segíteni a hirdetők munkáját, a reklámtervezést és a honlap menedzsmenttel kapcsolatban megbízható adatokkal rendelkezzenek saját látogatóikról.

A harmadik éve ismétlődő Honlap Látogatói Életstílus Kutatás idei felmérésének sikere a látogatók együttműködésén, aktivitásán múlik, ezért a kutatók és a honlapok üzemeltetői arra kérnek minden látogatót, hogy válaszaikkal segítsék a honlap-látogatók életstílus jellemzőinek, média használati és fogyasztási szokásaink, továbbá demográfiai jellemzőinek megismerését.

A felmérésbe belépett honlapokon a látogatók a VLR 2003-as életstílus kutatás reklámjait láthatják majd, amelyre rákattintva egy online kérdőívvel találkozhatnak. Klenovszki János szerint a látogatók válaszai nemcsak a honlapok üzemeltetőinek a munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és az internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozzák.

„Célunk az, hogy az online kutatások segítségével bebizonyítsuk, hogy az internet mára meghatározó médiává vált. Ehhez persze az is szükséges, hogy az internetezők ne csak használják, de válaszaikkal segítsék a honlapok fejlesztőinek és üzemeltetőinek a munkáját és így aktívan formálják az internetes médiát,” mondta Klenovszki János.

A kérdőív kitöltői a kutatás lezárulása egy ajándéksorsoláson vesznek részt, illetve megkapják a kutatás összefoglalóját, így a kutatás eredményeiről első kézből értesülnek. A kutatás szervezői ezúton köszönik a kérdőív kitöltőknek, hogy válaszaikkal segítik Magyarország legnagyobb online kutatásának a sikeres lebonyolítását.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik