Belföld

A TNS globális piackutatási szolgáltatást nyújt az IBM részére

Az IBM a Taylor Nelson Sofres (TNS) marketing információs vállalatot bízta meg mint fő piackutatási szolgáltatóját a cég vállalati kutatási feladataival. A TNS az IBM regionális központjainak kutatási feladatait hivatott ellátni, beleértve az ügyfél elkötelezettségi vizsgálatokat és a globális márkakutatást.

A TNS észak-amerikai operációja, a TNS Interresearch vezette kutatás 85 országot foglal magába, és felhasználja a TNS márkázott termékeit és szolgáltatásait az IBM igényeinek kiszolgálására továbbá olyan eljárások kifejlesztésére, melyek kifinomultabb adatgyűjtést és szolgáltatást tesznek lehetővé.

Bob Michaels, a TNS Intersearch operatív elnök-helyettese elmondta: “Ez fontos fejlemény, amely nemcsak megszilárdítja az IBM-mel, a TNS tíz legnagyobb ügyfelének egyikével kialakult eddigi kapcsolatunkat, de jelentős lehetőséget teremt arra is, hogy kibővítsük az IBM-nek jelenleg nyújtott szolgáltatásaink körét.

Taylor Nelson Sofres

A Taylor Nelson Sofres több, mint 50 országban működő, 230 irodából álló hálózatával a világ mintegy száz országában szolgáltat piaci információt nemzeti és multinacionális vállatok számára. A TNS-t a világ negyedik legnagyobb piaci információs csoportjaként tartják számon. A cégcsoportról további információk a vállalati honlapján találhatók: www.tnsofres.com.

Kapcsolat:
Tordai Nándor
TNS Hungary
216-2490/154
nandor.tordai@tnsofres.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik