Belföld

Játszva zenél a Coca-Cola

Zenei játékkal indítja az új évet a Coca-Cola. A „Rezegj rá!" szlogen az új zenei promóció hívószava, amelyet a Coca-Cola és Coca-Cola light kupakok rejtenek. A március 30-ig tartó játékban 160 ezer zenei CD és 3 fantasztikus, kétszemélyes utazás talál gazdára. A promócióban a Warner Music és a Universal kiadók valamint a beváltóhelyül szolgáló McDonald’s éttermek is részt vesznek. A nyereményjáték kapcsán a Coca-Cola 10 magyar együttest népszerűsít külön kiadású CD lemezen.

Pillantás a múltba

A Coca-Cola tradicionálisan a vidám kikapcsolódás, a felfrissülés és a gondtalan szórakozás elmaradhatatlan kísérője. Nincs olyan esemény, buli, amelyen ez az ital ne lenne törzsvendég. Közel 120 éve gyűjti rajongóit a világ minden tájáról, akárcsak a legnagyobb sztárok, a leghíresebb előadóművészek, zenészek. A könnyűzene és a Coca-Cola összefonódása nem új keletű. A 60-as években a Coca-Cola például olyan rádiós és tévés reklámokat készített, amelyek tükrözték a változó társadalmat. A „Things Go Better With Coke” kampány betétdalát olyan népszerű csapatok és művészek adták elő, mint például The Bee Gees, Ray Charles, Roy Orbison. A Ray Charles verzió 1965-ben megkapta a Golden Spike díjat. Az a reklámfilm, amelyben a világ minden tájáról érkező fiatalok énekelték az „I’d Like to Buy the World a Coke” dalt, új jelentést adott a hírességekkel való reklámozás fogalmának. Hosszabb változata, amelyet a The New Seekers nevű angol együttes énekelt, világraszóló sláger lett.

2003-ban zenél a Coca-Cola

A Coca-Cola és a zene kapcsolata Magyarországon immár hagyományokkal bír. A Coca-Cola Beach House minden évben a magyar könnyűzene kiválóságait, nyaranta mintegy húsz együttest állít színpadára. A fellépők a legkülönbözőbb zenei irányzatokat jelenítik meg, úgymint a pop, hip-hop, reggae, progressive. A Coca-Cola Magyarország 2003 telén egy olyan játékos kezdeményezéssel lepi meg az embereket, amelyben a kedvenc üdítőitalt kinek-kinek a kedvenc zenei irányzatával és zenekarával, együttesével kapcsolja össze. A játék kidolgozásánál fontos szempont volt a népszerű külföldi együttesek bevonása mellet, a hazai előadók népszerűsítése és ilyen módon való felkarolása, hiszen a Coca-Cola gondolkodásának világszerte, így Magyarországon is állandó eleme a „Gondolkodj helyben, cselekedj helyben!” törekvés. A hazai zenei élethez számos ponton kapcsolódik a vállalat.

A játék

A „Rezegj rá!” nevű Coca-Cola zenei nyereményjáték lényege, hogy azok, akik a téli hónapokban is hűségesen kitartanak a Coca-Cola és a Coca-Cola light márkák mellett, a kupakokat zenei CD-kre válthatják be. A garantált ajándék CD-k öt különböző zenei irányzatot dolgoznak fel: magyar POP, külföldi POP, R&B/Hip-Hop, Progressive, Rock/Nu Metal. Ezek közül négy külföldi válogatás, egy pedig magyar együtteseket sorakoztat fel. A hazai válogatásban szereplő 10 csapatot 20 ismert énekesből és zenekarból választotta ki a Coca-Cola Magyarország, a Warner Music és a Universal. A kiválasztásnál fontos volt, hogy olyan zenei értékeket közvetítő dalok szerepeljenek, amelyeket sokak hallgatnak szívesen. Ezen a CD-n a Romantic, Bon Bon, TNT, Alex, Sugar & Spice, Animal Cannibals, Betty Love, Kozmix, Puzzle, Irigy Hónaljmirigy együttesek dalai hallhatók.

A Coca-Cola „Rezegj rá!” promóciós játékban a garantált zenei CD-k azonnali nyeremények. A garantált ajándékokért 30 akciós kupakot kell összegyűjteni, amelyek a „Rezegj rá!” szlogent rejtik. A kupakok 2003. január 31. és március 30. között a McDonald’s éttermek kasszáiban cserélhetők CD lemezekre. Mindenki a hozzá legközelebb álló zenei irányzatot választhatja, illetve legkedvesebb együtteseit felsorakoztató CD-t viheti haza. A zenei CD-k kiválasztása előtt a CD-ket bárki meghallgathatja a Coca-Cola forródrótján a 06-24-201-201 telefonszámon, a McDonald’s éttermekben kialakított zenesarkokban és külön erre a promócióra készült www.coca-colamusic.hu weboldalon, amelyen az érdeklődők 2002. január 13-tól minden az akcióval kapcsolatos információt megtalálnak. A zene és a buli igazi megszállottjai számára egy sorsolás további izgalmas nyereménnyel kecsegtet. Azon zenerajongó játékosok közül, akik öt akciós kupakot összegyűjtenek, és április 8-ig beküldik a Budapest 1511, Pf. 126. címre, hárman közülük nyerhetnek egyenként egy kétszemélyes utazást egy fergeteges máltai MTV Party-ra. A nyereményutazás szállást, teljes ellátást, programokat, biztosítást és költőpénzt foglal magába. A sorsolás időpontja 2003. április 13. A három szerencsés nyertest közjegyző jelenlétében sorsolják ki.
A „Rezegj rá!” Coca-Cola nyereményjáték médiapartnerei az MTV, a Viva +, a BRAVO, a Rádió1 és a Juventus Rádió. A Coca-Cola a BRAVO esetében az OTTO választást, a Rádió1-nél a január 31-én induló Ministry of Sound műsort, a Juventus Rádió-nál a Top 40 című műsort, a Viva + -nál pedig a Coca-Cola Ranglistát szponzorálja.

A szakmai oldalt a Warner Music Magyarország és a Universal Kiadó képviselik. A játékban a Coca-Cola, Coca-Cola light márkák 0.5, 1, 2, és 2.5 literes kiszerelései szerepelnek, összesen mintegy 25 millió palack. A megnyerhető CD-k száma 160 ezer.

„Nagyon örvendetes, hogy egy ilyen nagy nemzetközi cég, mint a Coca-Cola, játékban mozgósítja a zenét kedvelő magyar fiatalokat, és ezzel egy sor tehetséges hazai együttesnek külön megjelenést biztosít. Ezt mi a kiadó részéről azzal támogattuk, hogy a legkomolyabb szakmai szempontokat előtérbe helyezve, segítettük a magyar előadók kiválasztását, a CD összeállítását. Természetesen nagyon jó ötletnek tartom azt is, hogy külföldi válogatások szerepelnek a nyeremények között, hiszen így teljes a kép, de azért a mi szívünk haza húz.”– fogalmazott Pásztor László, a Warner Music Magyarország ügyvezető igazgatója.

„Azt már mindenki megszokhatta, hogy a Coca-Cola szeret játszani, és játékra hívni mindazokat, akik kedvelik ezt az üdítőt. A zenei élethez ilyen módon való kapcsolódás azonban újdonságnak számít. Olyan nyereményjátékot szerettünk volna szervezni, amelyben a játékon és a nyereményen túlmenően is valamilyen valós értéket teremtünk. Ez pedig nem más, mint a hazai zenei élet 10 jeles képviselőjének a megjelentetése. Remélem, nagyon sokak kedvencei lesznek ezek a zenei válogatás CD-k.” – fogalmazott Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország márkacsoport vezetője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik