Belföld

Szemléletformáló kampányt indít a BÉT

admin

2003. 01. 16. 12:22

A Budapesti Értéktőzsde szemléletformáló kampányt indít. A kampány célja a magyarországi megtakarítási szokások fejlesztése. A kampány nem intézmények és termékeik promóciójáról, hanem termék- és szolgáltatástípusok népszerűsítéséről szól.

Egyszerre kívánja támogatni a modern banki, biztosítási és nyugdíjbiztosítási szolgáltatások, megtakarítások, valamint az értékpapír-, illetve részvényvásárlás melletti döntést. A szemléletformáló kampány célja a pénzügyi megtakarítások növelése és a megtakarításokon belüli arányok átrendezése a modern pénzpiacokra jellemző módon. A szemléletformáló kampány megvalósítására 2003. január 16-án a Tőzsde nyílt kétfordulós pályázatot írt ki.

Ennek egyik legfontosabb elemeként, a kampány pénzügyi forrásainak kezelésére a tőzsde alapítványt hoz létre. Elnöknek és tagjainak olyan, széles körben elimert szakembereket kérnek majd fel, akiknek a piac iránti elkötelezettsége garanciát jelent az alapítvány támogatói számára. A kuratórium feladata lesz a kampány céljainak megvalósítására – a beérkező hozzájárulásokból – összegyűlt források kezelése és a közreműködés a kampány lebonyolítását elvégző cég/konzorcium kiválasztásában.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.