A párthonlapon szokatlanul magas látogatottságot generált a levél közlése, a megjelenést követő két napban több mint 25 ezer oldalletöltést regisztráltak a www.mdf.hu webcímen, ami több mint háromezer látogatót jelent. Az online megjelenés hatására számos további publikáció keletkezett a világháló különböző portálain, valamint – némi időeltolódással – a nyomtatott sajtó is közölte a levél részleteit. A megjelenések magas számához hozzájárult, hogy az MTI is kiadta hírként a levél lényegesebb gondolatait. Párthonlapon megjelenő publikáció még nem futott be ekkora hírkarriert.
Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet főszerkesztője hasonlóan az online médiumokat tartotta alkalmasnak arra, hogy válaszát nyilvánosságra hozza. A válaszlevél szintén nagy számú megjelenést kapott.
A levélváltás példája megmutatja, hogy a politikai élet szereplőinek, valamint a hagyományos médiumok vezetőinek, képviselőinek egyaránt alkalmazkodniuk kell az internet gyorsaságához, közleményeikkel és reagálásaikkal nem várhatják meg a nyomtatott sajtótermékek megjelenését.