Belföld

Lezárult a Remedy üzletág felvásárlása

A BMC Software több ügyfelet, felhasználót és közös megoldásokat vár az ügylettől.

Budapest, 2002. december 18. – A BMC Software Inc. [NYSE: BMC], a vállalati szintű rendszer-felügyeleti megoldások piacvezető szállítója bejelentette, hogy lezárult a Remedy üzletág megvásárlása a Peregrine Systems Inc.-től.
A BMC 355 millió dollárt fizetett a Remedyért, és átvállalta egyes kötelezettségeit is. Az együttműködéssel a BMC arra számít, hogy a Remedy üzletág forgalma, melynek jelenleg több mint 6 000 ügyfele és 10 millió felhasználója van, jövőre kb. 500 millió dollár lesz, ami 50 millió dollárral meghaladja a korábbi becsléseket.

A Remedy a termékéivel (Action Request System, help-desk, vagyon-felügyelet stb.) önálló szervezeti egységként fog működni a BMC Software keretein belül. A tranzakció révén olyan szolgáltatás-felügyeleti megoldások kerülnek a BMC Software-hez, melyeket a Remedy több mint
6 000 ügyfele (a Fortune 100 cégek 80 százaléka), s több mint 10 millió felhasználó alkalmaz szerte a világon.
A BMC Software arra számít, hogy a tranzakció már egy éven belül növelni fogja a nyereségességét és a Remedy forgalma a 2003-as pénzügyi évben körülbelül 500 millió dollár lesz. Ez 50 millió dollárral meghaladja a korábbi becsléseket. A Remedy negyedéves részeredményeit is figyelembe véve, a 2003-as pénzügyi év harmadik negyedében a BMC Software 0,07 és 0,10 dollár közötti részvényenkénti nyereségre számít, a különleges tételeket nem számítva. A 2003-as pénzügyi évben a BMC várakozása szerint a részvényenkénti nyereség a 0,32 és 0,39 dollár között lesz.

„Az IT vállalatok fejlődésével párhuzamosan az iparág szakértői felismerték, hogy mennyire fontos a probléma-megoldás és a rendszer-felügyelet kombinálálása. A BMC termékek már eddig is több területen piacvezető megoldások voltak, a Remedy termékekkel együtt pedig még teljesebb megoldást tudunk ajánlani felhasználóinknak. – nyilatkozta Ávéd Zoltán, a BMC Software magyarországi igazgatója.
„Az IT szervezetekre hárul a feladat, hogy kivitelezzék és támogassák a szolgáltatást, az üzletmenet felügyeletre koncentrálva” – mondta Kris Brittain, a Gartner Inc. kutatási igazgatója. „Ehhez kombinálni kell egy megbízható szolgáltatópult készletet, kipróbált munkafolyamat irányító technológiákat, és a rendszer-felügyeletet, vállalati szinten. A Remedy tranzakció lezárásával a BMC Software megvalósíthatja ezt a célkitűzést.”

A Remedy-ről, http://www.remedy.com
A Remedy a BMC Software tulajdonában álló vállalat. Ügyfélkörébe tartozik a Fortune 100 cégek 80 %-a, valamint a Fortune Global 500 cégek 60 %-a. A vállalat tevékenységének gerincét a szolgáltatással kapcsolatos folyamatok automatizálása képezi, a jól bevált Service Management (szolgáltatás-felügyeleti) alkalmazások teljes készlete által, ezek közé tartoznak az IT Service Management és a Customer Service and Support (ügyfélszolgálati) megoldások. Minden egyes Remedy termék az Action Request Systemre épül, egy olyan széleskörű fejlesztési környezetre, amely a szervezetek egyedi igényeinek megfelelően lehetőségeket biztosít az üzleti folyamatokat vezérlésére.

A BMC Software-ről, http://www.bmc.com/hungary vagy http://www.bmc.com
A BMC Software Rt. [NYSE: BMC] a vállalati szintű rendszer-felügyeleti megoldások egyik piacvezető szállítója. A cég arra összpontosít, hogy ügyfelei számára biztosítsa az üzleti elérhetőséget (Assuring Business AvailabilityŽ)) azáltal, hogy segít szolgáltatásaik proaktív tökéletesítésében, költségeik csökkentésében és az üzleti érték növelésében. A BMC Software széleskörű megoldásai a vállalati rendszerektől az alkalmazásokig és adatbázisokig terjednek. A BMC Software 1980-ban alakult, irodái mára világszerte megtalálhatók, az S&P 500 tagja, és a 2002-es üzleti évben bevétele meghaladta a 1.3 milliárd dollárt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik