Belföld

Az élményszervező ? 10 éves a Gála Party Service

10. születésnapját ünnepli a Gála Party Sevice. A cég árbevétele idén 1,1 milliárd forint körül várható, amellyel a party service piac 30-35%-át tudhatja magáénak.

10. születésnapját ünnepli a Gála Party Sevice. A cég árbevétele idén 1,1 milliárd forint körül várható, amellyel a party service piac 30-35%-át tudhatja magáénak. A rendezvényszervező cégek között a Gála Party Service az elsők között hozott létre országos legfedettséget. Gála Party Service ? eredmények a számok tükrében A Gála Party Service idén ünnepli tizedik születésnapját. A baráti vállalkozásként indult cég 2002-re a rendezvényszervezés piac egyik meghatározó szereplőjévé vált. Az elmúlt évben közel 550 rendezvényen mintegy 100 000 vendéget láttak vendégül. 2000-es árbevételük meghaladta a 705 millió forintot, míg 2002-es árbevételük várhatóan 1,1 milliárd forint lesz. Munkatársaik létszáma 70 fő, átlagéletkoruk 28,5 év. Legfontosabb idei megbízásaik között szerepelt az Európai Diabétesz Társaság Budapesten megrendezett XXXVIII. Kongresszusának Hősök terén megrendezett 10 000 fős nyitó eseménye valamint az 2002. október 23-i állami rendezvények lebonyolítása. A vállalat piacon betöltött szerepéről A Gála Party Service dinamikus fejlődésére jellemző, hogy bevételét éves szinten átlagosan 40%-al növelte az elmúlt 3 év viszonylatában. A party service piac 80-100 szereplője (55-60 budapesti és 50-60 vidéki cég) hozzávetőlegesen 3,2-3,5 milliárd Ft-os forgalmat bonyolít le, közel 4500 rendezvény megtartásával. Ebből következően a cég piaci részesedése ? a forgalmi adatok alapján- megközelítőleg 30-35%. Széles körű szolgáltatások A Gála Party Service konyhai termelőüzemmel és logisztikai bázissal is rendelkezik. Eszközparkja lehetővé teszi a két fős eljegyzések illetve a legnagyobb létszámú rendezvények lebonyolítását is. A Gála érdekkörébe tartozik ezen kívül a Magyar Tudományos Akadémia Klub Étterme. 2002-ben, új kezdeményezés keretében elkezdték a vidéki piac felkutatását. Mivel a vidéki cégek más kommunikációt igényelnek, azt tervezik, hogy értékesítői hálózatot építenek ki vidéki képviselőkkel, akik személyesen keresik fel a cégeket. 2001-ben a vállalat forgalmának kb. 25-30%-át adták a vidéki cégek rendezvényeinek bevétele.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik