Belföld

Mobiliroda-szolgáltatást fejlesztett a Westel és a Microsoft

24.hu
24.hu

2002. 10. 29. 11:49

[FN] A Westel Mobil Távközlési Rt. és a Microsoft Magyarország közös fejlesztése révén a távközlési társaság bevezeti a mobiliroda-szolgáltatást , amelynek révén a felhasználók a nap 24 órájában bárhonnan elérhetik a Microsoft Exchange vállalati levelező és csoportmunka rendszert - jelentették be a két cég képviselői kedden Budapesten sajtótájékoztatón. Sugár András, a Westel vezérigazgatója elmondta, hogy a mobiltelefonon elérhető szolgáltatások révén a felhasználók jelentős időt takarítanak meg, mivel nemcsak fogadhatják üzeneteiket, hanem válaszolhatnak is rá. A Westel a szolgáltatás kifejlesztésére 50-100 millió forint közötti összeget költött, ennél pontosabban azonban a társaság nem kívánta meghatározni a beruházásra költött pénz mennyiségét. A sajtótájékoztatón elhangzott: a szolgáltatás nagy előnye, hogy nem igényel párhuzamos felhasználói felületeket, könnyen illeszthető a már meglévő informatikai háttérhez, és egyszerűen alkalmazható a vállalati, levelező rendszer részeként.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.