Belföld

Elsőként kínál online geotargeting szolgáltatást hazánkban az ActiveAgent

24.hu
24.hu

2002. 09. 18. 13:44

Az ActiveAgent Magyarország által alkalmazott reklámszerver technológia - hazánkban elsőként - immáron képes megyei és város szintű targetálásra is. A kampányok során ez azt jelenti, hogy a hirdetők az általuk területi bontásban fontosnak tartott szegmensek hatékony elérését nem csupán médiatervezési szempontok alapján biztosíthatják. "Korábban, amennyiben ügyfeleink egy adott régióban élő fogyasztókat kívánták elérni, pusztán a regionális online médiafogyasztásokra támaszkodhattunk. Az új technológia révén azonban ma már a legnagyobb látogatottsággal rendelkező felületeket is oly módon használhatjuk, hogy szórás nélkül, kizárólag a meghatározott megyében, illetve városban élőket érjük el." - mondta Farkas Sándor, az ActiveAgent Magyarország ügyvezető igazgatója. "Természetesen ez az eszköz nem csak regionális online kampányok hatékony futtatásá-ra alkalmas, de az utóértékelő riportokban megjelenve mély betekintést nyújt az orszá-gos megjelenések geográfiai nézettségeire vonatkozóan is." - tette hozzá a szakember.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.