Belföld

A KLM BEMUTATJA VIRTUÁLIS JÁRATÁT A WWW.KLM.COM WEBOLDALON

BUDAPEST, 2002. szeptember 10. - E héttől kezdve bárki ellátogathat a www.klm.hu weboldalra és virtuális légiutazást tehet, ha csatlakozik a KLM “Now Boarding" elnevezésű online versenyéhez. A hat különböző nyelven elérhető játék 2002. november 3-ig világszerte 60 KLM site-on található meg. A résztvevők repülőjegyeket vagy adómentes utalványokat nyerhetnek. A KLM célja, hogy még inkább tudatosítsa a honlapján elérhető interaktív lehetőségeket. A játék a KLM válasza egy nemrégiben, a Forrester Research által közzétett tanulmányra, amely szerint egyre több ember az online szórakozás reményében fedezi fel az internetet. A játék kifejlesztése a Lost Boys céggel együttműködésben történt.

A KLM weboldal látogatói három barátjukkal vehetnek részt az interaktív vetélkedésben, ők bújnak a virtuális járat kapitányának és személyzetének szerepébe. A kapitány előtt az a kihívás áll, hogy eredeti és kreatív nevet találjon a repülőgépének, és hogy a személyzettel együtt 50 utast hívjon meg a járatra a menetrend szerinti indulás előtt. Ha a gép teljesen tele száll fel, minden résztvevőnek – a személyzetnek és az utasoknak is – esélye van arra, hogy a számos díj egyikét megnyerje. A világon résztvevő összes repülőgép státuszát követni lehet a www.klm.hu weboldalon. A verseny négy fordulóból áll és minden egyes forduló a menetrend szerinti indulási időponttal zárul. Az időpontok a következők: 2002. szeptember 22., október 6., október 20. és november 3.

A kreativitás jutalma
Kéthetenként egy zsüri – köztük a KLM és a Lost Boys szakértői – fogja értékelni a megtelt repülőgépek nevét a kreativitás és eredetiség alapján. A kiválasztott járat személyzete a megjelölt európai desztinációra szóló négy Business osztályú repülőjegyet nyer. Az elsőként utasokkal tele felszálló járat személyzetének jutalma 50 Euro értékű adómentes utalvány lesz. Minden utas megjelöli álomnyaralásának kedvenc desztinációját és eredeti módon indokolja, miért éppen oda repülne. A játék végén (2002. november 3-án) minden megtelt repülőgép utasainak a válaszát értékelik, a legkreatívabb válaszadó jutalma két repülőjegy lesz a világ bármely pontjára.

Forrester Research
A Forrester Research tanulmánya (Európa jövőbeli online fogyasztói – 2002. február) szerint az Európában jelenleg és jövőben internetezők több, mint 10 %-a rendszeresen részt vesz online játékokban. Ráadásul Európában az internet felhasználók 40 %-a tervezi meg vakációját online, míg körülbelül 20 %-uk néz rendszeresen utána a tőzsdei árfolyamoknak. Az amerikai és kanadai internetezők szintén magasra értékelik az online szórakozást. A Forrester Research másik tanulmánya (Mi vonzza a tehetőseket az internetre? – 2002. május) azt igazolja, hogy 35 % feletti azoknak az aránya, akik hetente legalább egyszer résztvesznek valamilyen online játékban.

Design – kivitelezés
Az amszterdami Lost Boys BV felelős az játék koncepciójáért, kivitelezéséért, illetve fejlesztéséért. A Lost Boys nemzetközileg működő hálózata a stratégia, a kivitelezés és a digitális csatornákba való átültetés kombinációját kínálja. A Lost Boys Nederland a Lost Boys/Iconmedialab Csoport részét képezi.

További információ:
KLM Médiakapcsolatok, Youssef Eddini, +31-20-649 45 45 vagy www.klm.com

Ajánlott videó

Olvasói sztorik