Belföld

Ne csináljunk bizniszt szeptember 11-ből!

A tavalyi terrorcselekmény évfordulójának napjára olyan jelentős vállalatok, mint a Coca-Cola, General Motors, AOL Time Warner, Nissan, United Airlines és az American Airlines reklámstoppot jelentettek be, hogy ezzel is szolidaritásukat fejezzék ki a támadás áldozatai mellett. Amerika számára dilemmát jelent a szörnyű terrorcselekmény feldolgozása: egyrészről mindenki egyetért azzal, hogy tiszteletben tartva az áldozatok emlékét szeptember 11-ből nem szabad üzletet csinálni, másrészről ugyanakkor a recesszió miatt minden gazdasági lehetőségeket ki kellene használni. Azok a cégek, akik nem akartak egy teljes napra lemondani a reklámozási lehetőségekről, mint például a Kraft Foods vagy Procter & Gamble, ígéretet tettek arra, hogy nem helyeznek el hirdetést olyan lapokban, amelyek szeptember 11-vel foglalkoznak. [sueddeutsche.de]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik