Belföld

TV milliárdok – reagál a volt hírigazgató

24.hu
24.hu

2002. 08. 28. 16:08

[FN,MTI-Eco] Nincs és nem is volt olyan szerződés a Magyar Televízióban, amelyről Ragáts Imre helyzeténél fogva ne tudott volna - így reagált Csermely Péter korábbi hírigazgató az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményben Ragáts Imre egykori gazdasági főigazgató, jelenleg ügyvezető alelnök aznapi sajtótájékoztatóján elhangzottakra. Ragáts Imrének pontosan tudnia kell, hogy a Magyar Televízió Rt.-ben érvényben lévő rendelkezések szerint most is teljes képtelenség, és az elmúlt időben is az volt, hogy egy szerződés pénzügyi vonatkozásait egy igazgató aláírására az intézmény teljesítse - fogalmaz Csermely Péter, hamisnak nevezve az alelnök által vele kapcsolatban megfogalmazottakat. Állítása szerint soha nem fordult elő, hogy egy igazgató, különösen a hírigazgató egyedül szerződést köthetett vagy kötött volna bárkivel is, ezt ugyanis csak az intézmény elnöke tehette meg. Mint írja, voltak ugyan olyan szerződések az intézménynél, amelyekről az elnök kikérte az igazgatók véleményét, ám ebben a sorban első helyen mindig a gazdasági főigazgató állt, ezt a posztot pedig Ragáts Imre töltötte be. Szerdai sajtótájékoztatóján Ragáts Imre kijelentette: nem érzi magát felelősnek a Magyar Televízióban előállt helyzetért, mivel a korábbi években kötött szerződések tudtán kívül, az elnök, illetve a hírigazgató által köttettek.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Speaker giving a talk on corporate Business Conference. Audience at the conference hall. Business and Entrepreneurship event.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.