Belföld

Versenyelőny? – A jövő a tudásmenedzsmenté!

A Xerox Corporation-t az ötödik egymást követő évben ismerte el győztesként a 2002. év Legeredményesebb Tudásmenedzsere versenyben a Teleos, egy független ismeretgazdálkodási kutató cég. A MAKE díj (Most Admired Knowledge Enterprises) 1998-as megalapítása óta, idén a Xeroxot újra a világ 10 legjobb "ismeretekkel gazdálkodó" vállalatai közé sorolták, olyan globális szervezetekkel együtt mint a Microsoft és az IBM.

A Xerox saját tapasztalatai alapján, egyedülálló globális szolgáltatása keretében teszi lehetővé ügyfelei számára költségeik drasztikus csökkentését, üzleti eredményeik javítását.

A Teleos a Xerox-ot olyan vállalatként ismerte el, amelynek kutatásai és tevékenysége a szervezeti ismeretanyagot ugrásszerűen bővíti a következők szerint:
– vállalati kultúrája elősegíti a legjobb gyakorlati tudás alkalmazását
– a vállalati tőkét értékteremtésre használja fel
– együttműködés során osztja meg a vállalati ismereteket és biztosítja a szervezett tanulást.

A 2002. évi globális MAKE-győzteseket egy magas rangú vezetőkből és élenjáró ismeretgazdálkodási szakemberekből álló nemzetközi testület választotta ki. A testület a szervezeteket a tudásalapú teljesítmény nyolc fő aspektusából osztályozta, amelyek a versenyelőny legszembetűnőbb hajtóerői. A MAKE-listán szereplő szervezetek között van az Accenture, BP, Buckman Laboratories, Clarica Life Insurance, Ernst & Young, General Electric, Nokia, Schlumberger, Siemens és az Unilever.

A Xerox kutatómunkája, tapasztalata és a szervezeti tudás elősegítésében elért belső sikere tette lehetővé a társaság számára költségei csökkentését és üzleti teljesítménye javítását. Ez a belső gyakorlati tapasztalat a Xerox Global Services-en (Xerox Globális Szolgáltatásain) keresztül áll a külső ügyfelek rendelkezésére. Az ügyfelekkel dolgozva az XGS részlege meghatározza azokat a módokat, amelyek segítségével ügyfelei is élvezhetik az ismeretekkel és a kialakult munkahelyi gyakorlatokkal való jobb gazdálkodás előnyeit, és testre szabott megoldásokat fejleszt ki illetve valósít meg ezeknek a lehetőségeknek a kihasználására.

“A Xerox innovációs öröksége középpontjában annak megértése áll, hogy milyen együttható erők működnek az ember, a folyamat és a technológia között a nagy művek létrehozásában,” mondta Andy Jones, a Xerox Global Services európai központjának igazgatója. “Ennek eredményeképpen gyakorlati, eredményorientált ismeretgazdálkodási megoldásaink segíthetik a vállalkozásokat, hogy karcsúsítsák munkafolyamataikat, javítsák ügyfélszolgálatukat és növeljék bevételeiket.”

A MAKE-programot a Teleos a KNOW Network-kel – amely a legjobb gyakorlati ismereteket megosztó Web-közösség – társulva irányítja. A Teleos-ról további információk állnak rendelkezésre a www.knowledgebusiness.com Web-oldalon.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik