Belföld

Holland összefogás a magyar Interneten

Rendhagyó módon Magyarországon talált egymásra a holland központú Heineken magyarországi leányvállalata, az Amstel Sörgyár Rt. és a szintén holland KLM Légitársaság. Az együttműködés szempontjából kifejezetten előnyös, hogy mindkét cég holland, hiszen a hasonló vállalati kultúra könnyebb együttműködést, sikeresebb kommunikációt tesz lehetővé.

Az együttműködéstől az Amstel Sörgyár Rt. a világ legelterjedtebb sörének, a Heineken márkának a “világpolgár” image erősödését, valamint a KLM törzsutasainak elérését reméli. A légitársaság célja az internetes repülőjegy foglalás iránt fogékonyabb, magasabb fizetőképességű sörfogyasztók figyelmének felkeltése az online foglalási rendszer iránt.

A magyarországi közös promóció sikerén sok múlhat, kedvező fogadtatás esetén a kampányt mindkét cég amszterdami központja szeretné kiterjeszteni egész Európára. Ez sem lenne azonban precedens értékű döntés, hiszen a KLM budapesti irodájának kifejlesztett húsvéti online üdvözlőlapot a légitársaság világszinten is megrendelte.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik