Belföld

A focivébé kiadásai csökkentik az Adidas eredményét

24.hu
24.hu

2002. 05. 02. 09:18

[FN, MTI-Eco] Az Adidas-Salomon, a világ második legnagyobb sportruházat és -felszerelésgyártója csütörtökön csökkenő adózás előtti eredményről számolt be az első negyedév után. A közelgő focivébére készülődő, és tetemes reklámkiadásokat nyögő cég adózás előtti eredménye 79 milió euróra csökkent, ami nagyjából megfelel a várakozásoknak. A társaság közölte, hogy idén összességében öt százalékos eladásnövekedésre és 5-10 százalékos nettó nyereségnövekedésre számít. Az Adidas-Salomon adózás előtti eredménye tavaly az első negyedévben 92 millió euró volt. Az óriáscég árbevétele az első negyedévben 1,64 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,56 milliárd euróról.
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Budapest, 2011. január 14.
Orbán Viktor miniszterelnök (b) és Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter beszélget az Új Széchenyi Terv (ÚSZT) bemutató tájékoztatóján, a Budapest Marriott Hotelben.
MTI Fotó: Kovács Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.