Belföld

Lehull a lepel: új internetes reklámeszköz a lap alatt

Portal takeover, azaz mélységi területfoglalás az Index.hu nyitólapján. A kirowski ezúttal a Renault felső kategóriás modelljeinek hazai bevezetésére vet be egy hazánkban eddig ismeretlen online megoldást.

Ma újabb egyedi formátumú hirdetés debütál Magyarországon a kirowski rekláminnovációs műhelyének jóvoltából. Intenzív egyeztetés és fejlesztés nyomán az egyik leglátogatottabb hazai portál nyitólapja 2002. április 24-én formabontó hirdetést fed fel. Az oldal bal felső sarka egy napig visszahajló, és az Index címét részben letakaró papírlapot mintáz, azt sejtetve, hogy valami más rejlik alatta. Kattintásra valóban lehull a lepel – egy nagyméretű reklám felületéről, mely a Renault felső kategóriás autóit bevezető online kampány részét alkotja.

“A portal takeover szemléletes elnevezés, hiszen az eszköz rövid időre ugyan, de szinte teljesen elfoglalja a portáloldalt a széles körű elérés és erőteljes kommunikációs hatás érdekében” – magyarázza Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. “A médiatulajdonos merészségét is igénylő, látványos és high-end jellegű reklám pontosan illeszkedik a bevezetésre kerülő autók pozicionálásához.”

A szóban forgó modellek – a Renault Vel Satis és Avantime – online bemutatását két napos teaser fázis előzte meg: a kihajtható sarok “még 2 nap”, illetve “még 1 nap” üzenetű előzetese ugyanott, minden további információ visszatartásával, a kíváncsiság felkeltésével készítette elő az erőteljes hatást. Maga a rejtély feloldásaként feltűnő reklámfelület is többet tud, mint egy megszokott, a céloldalra vezető link. Úgy invitál a hirdetett termékek számára létrehozott microsite megnyitására, mintha már ott is volna a látogató: a két modellt és jellemzőiket képviselő fő navigációs pontok az érdeklődő által választott szekcióba és fejezetre vezetnek. A multi-link megoldás éppúgy a Flash-technológia érett kiaknázásának köszönhető, mint a portal takeover-t lebonyolító interaktív animáció.

“A kirowski által korábban használt innovatív online reklámfogásokhoz hasonlóan ebben az esetben sem öncélú a vadonatúj eszköz bevetése, hiszen a portal takeover minőségileg is kiemeli megbízónk üzenetét az idei tavasz kommunikációs forgatagából” – mondja el Novák Péter, a kirowski DIGITAL MEDIA üzletágának igazgatója. “Bízunk benne, hogy a világosan kijelölt célt relevánsan szolgáló kreatív újítással tovább gazdagodik és színesedik az online marketingkommunikáció módszertana.”

Kirowski Rt.
A Kirowski Rt. Közép-Európa interaktív piacának egyik meghatározó szereplőjeként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást. Az 1996-ban magánszemélyek alapította cég regionális és magyarországi megbízásokat teljesít számos iparág vezető nemzetközi és hazai vállalata számára. A több szakmai díjat elnyert vállalat legjelentősebb ügyfelei közé tartozik az Adidas, az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Raiffeisen Bank, a Renault, a Sara Lee, a Westel és a Zwack Unicum.

Kapcsolódó linkek

http://www.index.hu/takeover Az eredetileg egy napig látható portal takeover itt a jövőben is megnézhető

http://www.renault.hu/luxusszalon A portal takeover – és a bevezető kampány – céloldalául szolgáló microsite.

http://www.renault.hu A Renault Hungária kirowski készítette weboldala.

http://www.kirowski.com A kirowski vállalati weboldala

Ajánlott videó

Olvasói sztorik