Belföld

Újra stabilizálódik a műszaki cikkek piaca

24.hu
24.hu

2002. 03. 14. 09:10

Lecsengőben az Electro World februári nyitása utáni izgalom a műszakicikk-piacon . A fogyasztói árak, úgy tűnik, kiegyenlítődnek, s a Media Markt is felhagyott a háromhetes agresszív akcióval. Ám küszöbönáll egy újabb árháború, hiszen a Media Markt jövő héten nyitja új áruházát az Árkád bevásárlóközpontban. Az Electro World (EW) és a Media Markt (MM) elektronikai cég látványos árversenyét a piac szereplői erőfölénnyel való visszaélésnek tartották, hiszen a két társaság versenye során sokszor gyártási költség alatti áron kínált cikkeket. Szakértők szerint a vélhető beszerzési és értékesítési árakat összevetve az Electro World nyitási akciója 300 millió forintos veszteséget jelenthetett a cégnek. A Herta Kereskedelmi Kft. ügyvezetője, Korpás Béla szerint a torta újraszeletelésének vagyunk tanúi, s az EW anyacége, a Dixons-csoport és az MM a mögötte álló Metro Holdinggal Magyarországon modellezi azt a részesedésfelosztó háborút, amit később egyéb kelet-európai piacokon, esetleg Lengyelországban vívnak meg. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.