Belföld

Milyen legyen a PR és az újrságírás kapcsolata?

Milyen legyen a PR és az újrságírás kapcsolata? 1A média önálló hatalmi tényező, információgyár, közvetlenül képes fogyasztást generálni a piacon#<#, így méltán választja a vállalati kommunikáció is eszközül. A sajtó és a pr között azonban nem szabad, hogy kapcsolat legyen, a pr a szabályok betartásával az újságban a hirdetőfelületre korlátozódjon, az újságíró pedig abból válogasson, ami őt érdekli - fogalmazta meg többek által vitatott álláspontját Lipovecz Iván, a HVG Rt. főszerkesztője a Világgazdaság tegnapi szakmai fórumán. Mások szerint kapcsolat igenis elképzelhető, hiszen van, hogy a pr és a sajtó érdeke egybeesik. A magyar pr világszínvonalú, kérdés azonban, hogy a megrendelőknek erre van-e itt szüksége, a piac ugyanis viszszaesést tapasztal - állapította meg Polgár Viktor, a Hill & Knowlton ügyvezetője.
[Világgazdaság]

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik