Belföld

Meglódult az Economist

24.hu
24.hu

2002. 02. 28. 09:17

A múlt év médiapiaci recessziója ellenére világszerte nőtt a független brit üzleti hetilap eladott példányszáma 2001-ben . Európa egyik legrégebbi gazdasági újságjának, az 1843-ban alapított The Economist globális eladása 2001 második felében átlag 10 százalékkal nőtt. Ezzel minden közvetlen versenytársát így a Time, a Newsweek, a Business Week, a Forbes és a Fortune hírmagazinokat is megelőzte. Tavaly Nagy Britanniában 10,2, Észak-Amerikában 12,8, az európai kontinensen 6,7, a kelet-afrikai térségben pedig 9,9 százalékkal többet adtak el belőle. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.