Belföld

Cél volt a nagy tömeg az Electro Worldnél

24.hu
24.hu

2002. 02. 28. 09:11

Az Electro World (EW) nyitásakor cél volt a fokozott médiafigyelmet keltő túlkereslet derül ki Hali Orsolya, a kampányt szervező Leo Burnett (LB) ügynökség ügyfélkapcsolati munkatársának a Világgazdaság kérdéseire adott információiból. A kampányba, amelynek költségéről az LB nem kívánt felvilágosítást adni, a sajtóhirdetéstől az óriásplakátokon és a rádión keresztül a televízióig az ATL média gyakorlatilag minden eszközét bevonták. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Closeup portrait of a beautiful redhead woman using smartphone
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.