Belföld

Stratégiát módosít a Sony Ericsson

24.hu
24.hu

2002. 01. 29. 14:53

[FN, MTI-Eco] A Sony Ericsson a jövőben az alapkivitelű készülékekről a bonyolultabb és drágább termékekre helyezi át termékpalettájának súlypontját annak érdekében, hogy a telített mobiltelefon piacon profitálhasson a készülékcsere-forgalomból. A negyedik negyedévben a Sony Ericsson forgalma csökkent, az eladott készülékek átlagára viszont eközben emelkedett. A harmadik negyedévi 1153 svéd korona után a negyedik negyedévben 1427 svéd korona volt az értékesített készülékek átlagára, ami azonban még mindig elmarad a Nokia 1525 koronás átlagárától.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.