Belföld

A terrortámadás óta újra kampányol a BA

24.hu
24.hu

2002. 01. 11. 12:44

[FN] A British Airways (BA) Nagy-Britanniában beindította a szeptember 11-ét követő első nagy reklámkampányát. Az ötmillió fontos kommunikáció célja, hogy visszacsalogassa az utasokat. A BA-nak évtizedek óta nem ment ennyire rosszul, mint a terrortámadás utáni időkben, amikor a rossz gazdasági helyzet és a terrorista támadások hatására jelentősen csökkent az utasok száma. A BA szeptember közepán világszerte leállította kampányait, mivel úgy vélte, hogy nem helyénvaló ilyen érzékeny időszakban kereskedelmi üzeneteket kommunikálni.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.