Belföld

Euronet-IBM együttműködés a FrontLine CRM területén

Az Euronet Rt. az IBM kizárólagos magyarországi partnereként kínálja a legnagyobb számítástechnikai cég világszerte számos referenciával bíró CRM-termékét, a FrontLine-t.

Az együttműködés célja, hogy a magyar közepes és nagyvállatok egy világszínvonalú, mégis a helyi igényekre szabott ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerhez juthassanak, egy átfogó, hazai és közép-európai tapasztalatokkal rendelkező cég szakértelme révén. Az ügyfelek kiváló kiszolgálásának záloga, hogy Közép-Európában elsőként az Euronet szakemberei szerezték meg a FrontLine rendszermérnök szakképesítést.

Az IBM FrontLine termékcsaládja a közepes és nagyvállalatok ideális ügyfélkapcsolat-kezelő megoldása, amely világszerte számos referenciával rendelkezik, elsősorban a távközlési cégek, bankok, és önkormányzatok területén.
Az Euronet Rt. számára azért nagy jelentőségű a mostani megállapodás, mert így a hazai vevők számára biztosíthatja az IBM neve által fémjelzett kiváló minőséget. Az együttműködés lehetővé teszi az Euronet Rt. számára a hazai vevők igényeinek maximális kielégítését, a világszínvonalú technológiák, és legmegbízhatóbb megoldások felhasználásával, több évtizedes hazai informatikai, távközlési tapasztalatára is támaszkodhatnak.
Az IBM-mel való együttműködés a Voice termékcsoporttal kezdődött, mivel a “Kék Óriás” együttműködő partnereket keresett a hangalapú kommunikáció terén. A Lucent és Avaya telefonközpontjaival szerzett egyedülálló szaktudás, valamint a Matávtól érkezett munkatársak IBM-es tapasztalata szolgált a sikeres együttműködés alapjául. Ennek egyik kiemelkedő eleme volt, hogy a Matáv Call Center megoldásába is IBM CTI-t építették be.
Az együttműködés elismerése, hogy – kiterjesztve a korábbi partnerséget – az IBM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásának, a FrontLine CRM rendszernek kizárólagos együttműködő partneréül az Euronet Rt.-t választotta. Jelenleg egész Közép-Európában egyedül az Euronetnek van hivatalos FrontLine szakvizsgával rendelkező szakembere – így a projektek megvalósításában a hozzáadott szakértelmet teljes mértékben az Euronet Rt. képviseli.
“Úgy gondolom, hogy hazai közepes és nagy vállalatok számára kedvező választás lesz az IBM FrontLine, hiszen felhasználóbarát webes kezelői felülete és átgondolt kialakítása révén használata könnyen elsajátítható. Modulos felépítése révén könnyen testre szabható, azaz költséghatékony módon lehet a vállalatok igényeit teljes mértékben lefedő, felesleges elemeket nem tartalmazó, mégis később könnyen bővíthető rendszert kialakítani. – mondta a Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója, a CRM divízió vezetője. – Szakembereink nagy gyakorlattal rendelkeznek abban, hogy az proaktív módon felmérjék az ügyfelek igényeit, és komplex megoldásokat alakítsanak ki.”
“Jól megfigyelhető tendencia az Euronet Rt. fejlődésében, hogy mind nagyobb szerepet kapnak a magas hozzáadott értékű szolgáltatások. Amikor a cég jogelődje hat évvel ezelőtt megalakult, még a hálózatépítésé volt a főszerep, ma már azonban partnereinkkel együtt komplex és intelligens megoldások kiépítésén dolgoznunk. A FrontLine felvétele a palettánkba egy logikus lépés, hiszen már korábban elkezdtünk nyitni a telefonközpontokból a kontakt centerek felé. Ügyfeleink igényeit figyelembe véve ennek betetőzése egy teljes ügyfélkapcsolati megoldás, amelynek minőségére az IBM neve a garancia. – mondta Nemes Attila, az Euronet Rt. vezérigazgatója. – Az IBM megoldásait jól ismerjük, hiszen számos termékét saját magunk is használjuk. A FrontLine új termék a palettánkon, de bízom benne, hogy hamarosan élő, működő, és az ügyfél igényeit kielégítő megoldást tudunk bemutatni.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik