Belföld

Nehéz reklámpiaci megoldások vásárlóerő nélkül

[FN, MH] Amíg a magyar reklámszakma gyakorlatilag "leírta" az ötvenes korosztályt, Ausztriában egyre inkább felfedezik ezt a generációt - írja a Magyar Hírlap . A középkorúak ugyanis jelentős, mintegy 400 milliárd schillinges vásárlóerőt képviselnek. Hazai szakértők szerint a magyar reklámiparnak még legalább tíz év kell ahhoz, hogy ismét felfedezze és megcélozza a középkorúakat. A hazai statisztikai adatok kétségbe vonják azt a feltételezést, amely szerint ez a korosztály nem rendelkezik megcélozható vásárlóerővel. Az ötvenesek a reklámokra kevésbé fogékony, fogyasztói szokásai megrögzöttek, vásárlóereje - a fiatalabbakéhoz képest - gyengébb. Épp ezért a reklámokkal sem igazán érdemes "bombázni" ezt a korosztályt - derül ki a megkérdezett szakemberek válaszából. Részletek a Magyar Hírlapban >>

Ajánlott videó

Olvasói sztorik