Belföld

A mobilpiac kilátásai

[FN, Prím] Az iparági elemzők - hivatkozva a Merrill Lynch-re - azt állítják, hogy a csökkenés mértéke elérheti akár a 15 milliót is az előző évhez viszonyítva. Hogy lehet ez akkor, amikor a világ legnépesebb országa, Kína hatalmas piacot jelenthet bármely mobiltelefon-gyártó cég számára? Miközben a mobilkommunikációs cégek 12 hónapra tették egy átlagos termék használati idejét, addig a gyakorlatban ez 18-24 hónap. Ennek egyik oka az lehet, hogy az amerikai gazdaság csökkenő pozitív eredményei kihatnak az európai piacra, így a fogyasztóikra is, akik egyre garasoskodóbbak. A Merrill Lynch úgy gondolja, hogy az idei év mobilkereskedelmében áttörést csak Karácsony hozhat, amikor egy szolid megugrás lehet a GPRS-kompatibilis telefonok helyes időzítése miatt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik