Belföld

SEROQUEL kiállítási PR rendszer (készítette:Multi M Stúdió)

Az AstraZeneca, a világ egyik legnagyobb gyógyszergyára, a Seroquel nevű termék további népszerűsítését szolgáló kiállítási rendszert rendelt a Multi M Stúdiótól.

A Magyar Pszichiátriai Társaság IX. Vándorgyűlésén egy különleges multimédiás rendszert mutattunk be, melynek újdonsága, hogy 4 játékos egyidejű megmérkőzését teszi lehetővé. Az AstraZeneca, a világ egyik legnagyobb gyógyszergyára a Seroquel nevű termék további népszerűsítését szolgáló kiállítási rendszert rendelt a Multi M Stúdiótól. A feladatot egy olyan kvízjáték létrehozásával oldottuk meg, mely a hagyományos egyrésztvevős interaktív játékokkal szemben új kihívást jelent a küzdő feleknek. Itt a résztvevőnek nem csak általános és tárgyi tudásával, hanem gyorsaságával is helyt kell állnia, mert a válaszadás helyességén túl a többi játékoshoz képest mért idő is számít a pontszerzésnél.
A rendszert egy szerverből és 4 kliensből álló számítógéphálózaton működtettük, a megjelenítést egy plazmaképernyő biztosította. A szakmai témákat egyharmadnyi általános műveltségi kérdéssel kevertük, színesítendő a játékot. Egy menetben a négy játékos 10 kérdést kapott, a pontszámok a helyes válaszok és a válaszadási idő függvényében alakultak.
A játékosok lelkesedésével és a műsorvezető segítségével igazi kvízshow-hangulatot teremtettünk, ezáltal hatékonyan, élvezetes formában tudtuk átadni és rögzíteni a Seroquel alkalmazását és előnyeit taglaló ismeretanyagot az AstraZeneca legnagyobb megelégedésére.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik