Belföld

Kampány az euró népszerűsítésére

24.hu
24.hu

2001. 05. 07. 08:25

(NSZ) Az Európai Központi Bank (EKB) szeptemberben reklámkampányt indít a 2002. január elsejével készpénzes fizetőeszközként is "szolgálatba álló" euró népszerűsítése és ismertetése érdekében. Marketingfelmérések és közvélemény-kutatások nyomán egyértelművé vált, hogy az érintett európai államok lakosságának kétharmada nincs tisztában a várható fejleményekkel. A reklámhadjárat során - amelynek jelszava: "Euró. A mi pénzünk" - megismertetik a polgárokkal azokat a bankjegyeket és pénzérméket, amelyeket már két éve nyomnak, illetve vernek a 11 országban, s amelyek január elsejétől forgalomba kerülnek. A bankjegyek mindenütt egyformák, az érmék fejoldalát az egyes országok saját elképzeléseik szerint alakítják. Ez okozhat némi értetlenséget majd az elfogadáskor, ha Ausztriában valaki olyan euróval fizet, amelyet nem a Bécsben vert Mozart-ábrázolás díszít, hanem például a holland királynő arcéle. Az Európai Központi Bank reklámhadjárata várhatóan több mint hetvenmillió dollárba kerül. Csak a szlogenért kilencvenezer dollárt fizettek ki.Részletek a Népszabadságban! >>>
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2016. február 26.
A Microsoft informatikai világcég magyarországi székháza az egykori óbudai Gázgyár területén létesült Graphisoft parkban, a főváros III. kerületében.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.