Belföld

A Topcall bemutatja a komplett “Unified Communication” megoldásait

Hannover, Németország: - A CeBIT 2001-en, a Hall 2 C50-es standján a TOPCALL bemutatja legújabb fejlesztéseit.

– Unified Messaging CISCO Call Manager-hez (VoIP – Voice over IP): a TOPCALL élőben mutatja be új megoldását, mely a CISCO IP kommunikációs infrastruktúráját fejlett Unified Kommunikációs platformmá alakítja. A Lotus Notes és Microsoft Exchange felhasználói integrálhatják hangposta, fax és Internet mail üzeneteiket, és emellett a CISCO hardveres és szoftveres IP telefonjait.

– Text-to-speech hozzáférés üzenetekhez (e-mail felolvasó): a stand látogatói lehetőséget kapnak, hogy telefonon hozzáférjenek személyes univerzális postaládájukhoz. Küldhetnek Internet mail-t, vállalati (belső) e-mail-t vagy faxot a TOPCALL Communication Server ONE-ra, és pillanatok alatt meghallgathatják üzeneteiket mobil telefonjaikon keresztül.

– CTI Lotus Notes-hoz és Microsoft Exchange-hez.

– Új megoldások a mobil munkatársak számára: a TOPCALL bemutatja, hogy WAP-ot használva milyen egyszerűen kommunikálhatunk bármely szabványos mobil telefonról. A látogatók WAP-os telefonról hozzáférhetnek valamennyi e-mailhez, faxhoz, és hangüzenethez, melyeket a hannoveri stand TOPCALL rendszerén keresztül küldtek vagy fogadtak.

– Unified Messaging SAP CRM-hez: az üzleti kommunikáció egységesítésének részeként a TOPCALL bemutatja kapcsolódását az SAP CRM (Customer Relationship Management) funkcióihoz. Az SMS, WAP és hang technológia integrálása az üzleti alkalmazáshoz optimális “business-to-business” kommunikációt biztosít. A TOPCALL Konzultációs Szolgáltatások munkatársai szintén a standon lesznek, hogy felhasználók számára “útitervet” készítsenek Unified kommunikációs megoldásaikhoz, beleértve a konzultáció, a felmérés és a megvalósítás lépéseit. A CTI integráció SAP-hoz szintén bemutatásra kerül.

– Application Service Providing: a TOPCALL és a Sonera Juxto ASP szolgáltató bemutatja a Cstream-et, a vezető ASP megoldást, mely integrált kommunikációs szolgáltatásokat nyújt az ASP vásárlók számára.

– Költségkímélő, szétosztott kommunikációs megoldás (BranchBox): ez az új decentralizált megoldás elsősorban azon vállalatoknak kedvez, melyek nagyszámú irodával, fiókkal rendelkeznek, mint bankok, ipari vállalatok, üzletláncok, franchise cégek, biztosítók. Röviden, bármely vállalat, mely nagy központi irodával és számos fiókkal rendelkezik, megengedhető áron valósíthat meg egy egységes, nagy teljesítményű Unified Messaging rendszert.

A bemutatók bizonyítják a TOPCALL vezető helyét az üzleti kommunikáció területén.

TOPCALL Communication Server ONE
A TOPCALL Communication Server ONE a vezető “Unified Communication” platform. Az EGYSÉGES architektúrájú rendszer modulárisan építhető fel, és a legmagasabb szintű rendszer egységet és minőséget biztosítja, melyet világszintű szerviz és support hálózat támogat. A TOPCALL megoldásai igénybe vehetők a Unified Messaging, a hálózati és vállalati faxolás, a mobil kommunikáció, és a CTI (Computer Telephony Integration) / IVR (Interactive Voice Response) területén. A TOPCALL a legjobb választás az egyéni igényekre szabott, stratégiai kommunikációs feladatok megvalósítására, melyet a világon 40 országban alkalmaznak. A megoldások világszerte 40 leányvállalaton / disztribútoron keresztül érhetők el, jelenleg több, mint 4,000 vásárló használja a TOPCALL rendszerét. A TOPCALL központja Bécs, Ausztria. További információ: http://www.TOPCALL.com.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik