Belföld

A chello még idén piacvezetővé kíván válni

Az újonnan kinevezett ügyvezető minden eddiginél jobb feltételekkel ígér szélessávú Internet-kapcsolatot

Az újonnan kinevezett ügyvezető minden eddiginél jobb feltételekkel ígér szélessávú Internet-kapcsolatot

(Budapest, 2001. január 18.) A chello Broadband Hungary új ügyvezetője, Hivatal Péter bejelentette, hogy teljes lett a világ egyik vezető szélessávú Internet-szolgáltatója magyarországi vállalatának menedzsmentje. A vállalat célja, hogy 2001 végéig a vezető szélessávú Internet-szolgáltatóvá váljon, így minden eddiginél kedvezőbb feltételekkel ajánl állandó, nagysebességű szolgáltatást. Emellett csak fix havidíjat kell fizetni, telekommunikációs költségek nélkül. A szolgáltatás már a múlt év végétől elérhető Budapest hat kerületében, illetve a miskolci UPC-előfizetők számára.

Teljes lett a világ egyik vezető szélessávú Internet-szolgáltatója, a chello Broadband magyarországi leányvállalatának hazai managementje. A chello Broadband Hungary az új generációs Internet-szolgáltató Magyarországon a UPC kábeltelevíziós hálózatán kínál az eddigieknél fajlagosan nagyságrendekkel olcsóbb, állandó, nagysebességű Internet-elérést.

Mint Hivatal Péter, a chello Broadband Hungary ügyvezetője elmondta: ” Cégünk itthon is piacvezető szerepre tör: az év végéig 15.000 előfizető kiszolgálását tervezzük. A 24 órás, fix havi díjas, tehát telefondíj mentes, nagysebességű Internet-szolgáltatást jelenleg a főváros I., II., IV., XI., XIII., XIV. kerületében és egész Miskolcon kínáljuk a UPC előfizetői számára.”

A United Pan-Europe Communications (UPC) érdekeltségébe tartozó chello broadband teljes egészében magyar vezetést bízott meg a hazai piac meghódításával. Ez azt is jelenti, hogy a chello zárt portálján magyar nyelvű tartalom található, hiszen a chello a hazai tartalomszolgáltatókra támaszkodik elsősorban és támogatja őket a szélessávú tartalom előállításában is.

Az újonnan kinevezett ügyvezető, a szakmában jól ismert Hivatal Péter nevéhez fűződik a nagy sikerű Reader’s Digest magazin elindítása. 1991 és 1998 között a Reader’s Digest Kiadó, majd az egyik legnagyobb hazai marketing-szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az M Csoport Holding ügyvezetőjeként dolgozott. 1998 óta a Direkt Marketing szövetség elnöke is.

A chello marketingigazgatója, Lakatos Zsolt a Manchesteri Egyetem MBA-kurzusának elvégzése után 1996-tól 2000-ig a Bell Telemarketing Kft-t vezette.

Siklós András a chello csak előfizetők számára elérhető, zárt portáljának irányításával megbízott tartalomfejlesztési igazgató. Ő felelős az elsősorban szélessávú hálózatokon élvezhető multimédiás tartalom, így animációk, rövidfilmek és filmelőzetesek fejlesztéséért. Siklós András korábban az MTV híradójának főszerkesztőjeként, valamint a Magyar Rádió vezető hírszerkesztőjeként dolgozott, 1999-től az MTV Online létrehozatalánál szerzett fontos ismereteket a magyar Internet-iparról.

A korábban a Vivendi Telecom Hungary munkatársaként dolgozó Nagy István a chello produkciós vezetőjeként a tartalomszolgáltatás informatikai és technikai hátteréért felelős.

A chello Broadband Hungary 2000. november 6-án kezdte meg működését Magyarországon. A chello broadband a United Pan-Europe Communications (UPC) leányvállalata új generációs, 24 órás Internet-elérést és szélessávú tartalmat kínál egyéni és üzleti előfizetőinek a világ 13 országában. Európában, Új-Zélandon és Chilében kábelen keresztül, Ausztráliában műholdas kapcsolat révén biztosít Internet-hozzáférést.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik