Belföld

Microsoft az autókereskedelemben

(Prim) A cég tervei szerint lehetőséget nyújtana saját MSN portálján az autóalkatrészek, az új autók és több kapcsolódó szolgáltatás elérésére. A Microsoft már most kínál autóvásárlási lehetőséget, az Autobytel.com Inc.-vel kötött megállapodása alapján, és most azt tervezi, hogy kulcspozíciót szerez az autókkal kapcsolatos szolgáltatások területén, melyek lefednék egy gépjármű teljes forgalomban eltöltött pályafutását. A szoftveróriás szerint az autógyártók nemcsak mint az új gépkocsik értékesítési lehetőségeként, hanem egy lehetséges alkatrészellátást biztosító fórumként is tekintik az internetet. A Microsoft három héttel ezelőtt bejelentette, hogy felfrissíti MSN portálját, mivel az mindössze néhány európai országban szerepel a listavezetők között. A ZDNet szerint a cég kiszemelt partnerei elsősorban a DaimlerChrysler európai része és a CirtoenPeugeot-csoport.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik