Az első szűk hét adatai azt mutatják, hogy a legtöbben az Uniontól, az Argosztól és az Allianztól távoznak, és a váltók mintegy 45 százaléka a MÁV-hoz szerződik – írja a biztositas.hu. Ennek oka elsősorban a 30 százalékos online kötési kedvezmény (amit egyébként a MÁV egyesülete a mobiltelefonon átszerződőknek is felkínál). Ezáltal ugyanis igen komoly versenyelőnyre tesz szert a MÁV Biztosító Egyesület, még akkor is, ha, mint azt lapunk kérdésére Szilágyi László, az egyesület felügyelőbizottsági tagja elmondta, az alapdíjak kis mértékben drágultak is a tavalyi tarifákhoz képest.
Idén is a díj számít
Az idei tapasztalatok egyben azt is megerősítik – mutat rá a biztositas.hu, hogy az ügyfelek idén is a díj alapján választanak maguknak biztosítót, nem pedig a szolgáltatások minősége szerint.
A kampányidőszak első hetének tapasztalatait összegző összeállításában az alkuszcég egyébként arra számít, hogy csak az ő honlapjukon keresztül mintegy 30 ezer ügyfél fog más biztosítóhoz szerződni, a díjlekérdezések száma pedig elérheti az 1,2 milliót. Az első napon például – kétszeresére emelkedett látogatószám mellett – háromszor annyian váltottak biztosítót, mint az elmúlt évi kampánykezdeten.