Üzleti tippek

Csokoládégyártó a londoni olimpia hivatalos szponzora

Mintegy 20 millió fontos szponzorációs szerződést kötött a 2012-es olimpia szervezőivel a Cadbury. A támogatás felbőszítheti az egészséges életmód mellett kampányolókat.

A londoni szervezőbizottság a napokban írja alá a szerződést a csokoládégyártóval, írja a Brandrepublic. Ennek értelmében a Cadbury 2009-től reklámjaiban is utalhat a 2012-es olimpiai játékokra. A megállapodás ellentmond annak, amit a szervező és egykori olimpiai bajnok Lord Sebastian Coe korábban kijelentett. Ezek szerint a londoni játékok egyik fő célja, hogy mozgásra és egészségesebb életmódra csábítsa a fiatalokat.

A csokoládégyártónak már régebben is meggyűlt a baja az egészségvédőkkel, ’Légy aktív’ (Get Active!) nevű promóciójával arra ösztönözte a fiatalokat, hogy fogyasszanak több édességet, amelyért cserébe sportszereket nyerhettek iskolájuknak. A vállalat szóvivője a felvetésre cáfolta, hogy ismét több csokoládéfogyasztásra ösztönöznének.

A londoni játékok szponzorációs szerződései közül már többet is nyélbe ütöttek. Biztos támogató lesz 2012-ben a McDonald’s, a Coca-Cola, a Samsung, a brit brandek közül pedig a British Airways, a BP, a BT, az EDF Energy és a Lloyds TSB.

A Cadbury bejelentése azért is váratlan, mert a vállalattal kapcsolatos korábbi hírek szerint költségcsökkentő lépéseket fontolgatnak. Ennek részeként mintegy 600 fő elbocsátása is felmerült.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik