Üzleti tippek

Újrapozicionált magazin terepmotorosoknak

A lappiacon 2000 óta jelen lévő MX-TIME magazin 2006-os újrapozicionálása után új arculattal, jelentősen kiszélesedett olvasói és hirdetői körrel került az Absolut Media lapportfoliójába.

A ma 15 000 példányban nyomott MX-TIME magazin 2000-ben tűnt fel a hazai motoros lapok piacán. A kiadó közleménye szerint a motorozás népszerűségének növekedésével együtt nőtt a lap is. Három év után mégis új tulajdonosokhoz került a lap, újabb három év múlva pedig az egyik eddigi résztulajdonos, Czvik István lett a kizárólagos tulajdonos.

2007 elején a lap bekerült az Absolut Media Kiadó lapportfoliójába, melyben a Stílus Magazin, a Vital Magazin, a Balaton Magazin és a Budapest Prémium Guide is szerepel.

Az Absolut Media portfolióbővítésének célja, hogy a kiadó hirdetői az MX-TIME által elért, jól körülhatárolható célcsoportot is megszólíthassák.

A lap promócióját 2007-ben intenzív marketingkommunikációs kampány segíti.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik