Üzleti tippek

Fejcsere az MTV-nél

Az Üzleti és Termékfejlesztési Igazgatóság irányítási munkáját 2006. október 5-étől Schatz Péter veszi át.

A 41 éves Schatz Péter (végzettsége szerint pszichopedagógus, műtárgybecsüs, reklám szakközgazdász) a Burger Kingnél és a Levi Strauss után csatlakozott a Danubius rádióhoz, ahol együtt dolgozott Fischer Andrással. Egykori főnöke vitte magával az MTV-hez, így sem szakértők, sem pedig a köztévé vezetői nem várnak nagy változást a televízió üzletmenetében. Fischer a továbbiakban a T-Online újonnan létrehozott tartalomfejlesztési vezetői székét foglalja el.

Az MTV tavaly szerény nyereséggel zárta az évet, Fischer pedig sok tekintetben dinamizálta a televíziót: megújította a honlapokat és a teletextet, de a nevéhez fűződik a tévémaci újraélesztése is. Piackutatásaik szerint ugyanis a kisgyerekes szülők az esti mese után rendszerint megnézték az azt követő híradót is, így a fiatal felnőttek körében megtöbbszörözte a közszolgálati híradó nézettségét. A gyerekek esetében – akiknek az MTV egy ideje nem kínált semmiféle programot – pedig „újra az MTV elé ültetett egy olyan generációt, akik enélkül azt sem tudnák, hogy van MTV” – mondta lapunknak még korábban Fischer.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik