A Ferrari a bahreini versenyen szereplő autójának hátsó szárnyát a Nemzetközi Automobil Szövetség szakértői szombaton megvizsgálták, és szabályosnak találták. Ennek ellenére elképzelhető, hogy az újabb tiltakozások eredményeképpen a következő versenyekig betiltják a vitatott megoldást.
A szabálykönyv egy nem egyértelmű meghatározását játssza ki a Ferrari megoldása, hiszen a hátsó szárny nagyobb sebesség hatására meghajlik, és így javítja az autó aerodinamikai tulajdonságait, míg a légterelő a szabványok szerint mért pontjai nem változnak. Emiatt a Ferrarinál nem is tartják szabályellenesnek a kérdéses karosszériaelemet, ami azért minden bizonnyal nem véletlenül sikerült ilyenre.
A technikai előírások kijátszása már nem új keletű, közel egyidős magával a szabályozással, a mérnökök mindig igyekeznek egy lépéssel a szabályok megalkotói előtt járni.