Kultúra

Ebben a reklámban tartós elemmel működik a fénykard

Biztos, hogy minden Star Wars-rajongót magával fog ragadni a Duracell legújabb reklámja, amelyhez a Csillagok háborúja franchise-ból merített ihletet a tartós elemeket gyártó cég.

Az egyperces kampányfilm egy 14 éves fiú és egy 9 éves kislány karácsony reggelét meséli el. A két gyermek játék fénykardot kap ajándékba szüleitől, amely a képzeletükben természetesen átlényegül a Jedik valódi, rettenthetetlen fegyverévé.

A család háza közben kisebb csatatéré válik, ahol megjelennek az Az ébredő erő rohamosztagosai, birodalmi lépegetők, TIE-vadászok, sőt egy jelenetben a két híres droid, C-3PO és R2-D2 is szerepet kapnak.

A reklám végső üzenete, hogy ne becsüljük le a képzelet erejét. Íme a videó:

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik