20 millióból a lakossági panaszokra
A Hódmezővásárhely városa, a megyei kormányhivatal és az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület konzorciuma által elnyert Árop-os pályázatban Vásárhely 9, a kormányhivatal 7, az egyesület pedig 3 milliót költhet el november 31-ig.
A projektből egy tanácsadó iroda létesül, Hódmezővásárhelyen ez a földszinti már működő lakosságszolgálati és közüzemi ügyfélszolgálatok szomszédságában lesz. Az irodát felkeresők minden fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdésre választ, és adott esetben jogorvoslati segítséget is kapnak.
A projektet és annak indulását Almási István polgármester és Polner Eörs, a kormányhivatal főigazgatója mutatta be hétfőn. Egy civil szervezet irodája már Szegeden várja a kérdéseket és panaszokat, ám most bővebben és hivatalosabb formában Hódmezővásárhelyen is rendelkezésre áll ez a lehetőség, emelte ki Polner Eörs.
Nem stimmel a számla, úgy érzi becsapták?
Az irodát bátran lehet keresni mindenféle fogyasztóvédelmi problémával, legyen az jótállási, szavatossági probléma, számlákkal kapcsolatos kérdés, elektronikus kereskedelem, vagy közüzemi elszámolások. Így ha valaki például azt vélelmezi, nem érvényesítették felé a rezsicsökkentést, a számlával a kezében erre is választ, megoldást kap az irodában. Polner Eörs a Vásárhely24 kérdésére elmondta, a kezdeményezés országosan egyedülálló és mindenképpen követendő.
A vásárhelyi fogyasztóvédelmi tanácsadó iroda január 13-án már meg is kezdte működését a hivatal földszint 13-as irodájában.