Vincent Roussel, a Csemege-Match Kereskedelmi Rt. elnök-vezérigazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy a 145 magyarországi Smatch- és Alfa-üzlet átalakítása üzletenként 80-150 millió forintba kerül. Az ehhez szükséges tőkét hitelből és saját erőből fedezi a cég, amelyhez az elkövetkezendő három hónapban 4 milliárd forintos forrást biztosítanak a tulajdonosok.
Az elnök-vezérigazgató azt is elmondta, hogy az üzlethálózat forgalma 1999. évi 100 milliárd forintról 2000-re 92 milliárd forintra, 2001-re 88 milliárd forintra, míg 2002-re 82 milliárd forintra csökkent.
A veszteség tavalyi mértékét nem kívánta nyilvánosságra hozni, de szavaiból kiderült, hogy az meghaladta a 2001. évi mintegy 40 milliárd forintot.