Belföld

Gyere szomszéd Győrbe

A Magyar Turizmus Zrt. jóvoltából új idegenforgalmi mozgalom indult, melyben Győr is jelentős szerepet vállal. Ha az akció sikeresnek bizonyul, akkor akár évi 10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát is elkönyvelhetnek a hazai szálláshelyek.

Rot-Weiß-Rot in Ungarn szlogennel startolt a Magyar Turizmus Zrt. új kampánya, mely a hazai idegenforgalom fellendítését célozza meg. A kezdeményezés lényege, hogy az Ausztriában élő magyar diaszpóra – melynek létszáma becslések szerint 200 ezer fő – osztrák ismerősei között népszerűsítse Magyarországot, és ezen belül Győrt is, mint turisztikai célpontot. Ezáltal pedig jelentősen növekedjen a szálláshelyek látogatóinak száma, egyes előrejelzések szerint ez éves szinten 10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát is jelenthet. Ennek direkt költségvetési hatása egy év tükrében a 200 millió forintot is elérheti. Ezek a rövidtávú tervek, középtávon ennek háromszorosa a cél.

Természetesen a projektben Győr is oroszlánszerepet vállalt, a megyeszékhely programcsomagjaival kapcsolódott be a kampányba, illetve egy kedvezményes vásárlási lehetőséggel a Győri Látogatóközpont ajándéküzletében. Az I love Győr felirattal ellátott szuvenírek egyébként is népszerűek, a városban élő lokálpatrióták is szívesen vásárolják ezeket a termékeket.

Komplex termékeket ajánlottunk ebben, a Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett felhívásban. Tulajdonképpen ezek a programcsomagok most már 2 éve sikeresen működnek, 2010-ben még az önkormányzat fogta össze a szállásadókat, hogy együtt dolgozzák ki a programokkal kombinált akciókat. Mi ezzel az 5 kedvezményes ajánlattal várjuk az osztrákokat és a kint élő magyarokat” – mondta a Győr24-nek Jakab Petra, turisztikai referens.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik