A Michigan Egyetem által kiadott legfrissebb “American Consumer Satisfaction Index Survey”-ből kiderül, hogy a 2014-es esztendőben az Egyesült Államokban élők mely cégekkel voltak leginkább megelégedve.
A toplista első helyén ezúttal kivételesen nem az Apple tanyázik, hanem az Amazon, mely a maximálisan elérhető 100 pontból nem kevesebb mint 88-at tudott bezsebelni. Az elsősorban internetes kereskedelemmel foglalkozó Amazon annak köszönheti remek hírnevét, hogy az árai igen korrektek, illetve annak, hogy a kiszállítás gyors, pontos és sokszor teljesen ingyenes is. Az Amazon ennek az eredménynek mindenképpen örülhet, annak viszont már nem annyira, hogy egy év alatt 398 dollárról 312 dollárra csökkent a részvényeinek az értéke, ezenkívül pedig a nyáron piacra dobott Amazon Fire okostelefon is hatalmas bukás lett.
Az amerikai vásárlói elégedettségi toplista második helyén a ketchupgyártó Heinz található a maga 87 pontos eredményével, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig a Hershey csokoládégyártó vállalat, illetve a Mercedes-Benz állhat fel, mely cégek egyaránt 86-86 pontot zsebeltek be.