Tech

Videóreklámokkal támad a Twitter

A Facebook után a Twitteren is kezdnek felbukkani a mozgóképes reklámok.

A Twitter a világ legnépszerűbb mikroblogging alkalmazása, mely a regisztrált felhasználók száma alapján az ötödik a Facebook, a Tencent QQ, a Skpye és a Google+-t követően. A Twittert mintegy 255 millióan használják nap mint nap, és az ebben rejlő reklámpotenciált szépen lassan elkezdik kihasználni.

A Twitternél idén tavasszal kezdődtek meg a videóreklámokkal kapcsolatos tesztek, most pedig a vállalat hivatalosan is bejelentette, hogy az elkövetkezendő hetekben és hónapokban a szolgáltatásban fel fognak bukkanni az első úgynevezett “Promoted Video” tartalmak. Jó hír, hogy ezeknek a mozgóképes tartalmaknak a lejátszása nem indul el automatikusan, vagyis a megtekintésükhöz előbb meg kell majd nyomni a Play gombot.

A Twittert egyébként továbbra is főleg mobiltelefonokon szoktuk használni: a mobilon Twitterezők részaránya jelenleg körülbelül 76 százalékra tehető. A szolgáltatás több mint 500 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, az aktív userek pedig naponta több mint 500 milliószor csicseregnek.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik