Az Apple okostelefonjait általában rengeteg kritika éri, hogy bár igen korrekt termékek, nincs bennük elég innováció, ez azonban a vásárlókat általában nem szokta érdekelni: ha almás logós készüléket látnak, azonnal szétnyílik a pénztárcájuk. Az iPhone egy igazi sikertermék, amit jól szemlélet, hogy 2013 év végén az utolsó három hónapban 51 millió ilyen készülék talált gazdára, és az amerikai vállalat 2014 végén minden valószínűség szerint alaposan megdöntötte ezt a korábbi rekordot.
A KGI Securities szakértői úgy becslik, hogy az elmúlt esztendő utolsó negyedévében világszerte mintegy 73 millió almás okostelefon talált gazdára, ami éves szinten nem kevesebb mint 43 százalékos növekedést jelent, az előző negyedévhez képest több mint 85 százalékos ugrásról tesz tanúbizonyságot. A cég becslései szerint 2015 első három hónapjában előreláthatólag mintegy 61 millió iPhone-t fognak eladni, ami éves szinten 41 százalékos növekedést jelent, a karácsonyi szezonhoz képest pedig mindössze 15 százalékos visszaesést.
Megjegyzendő, hogy ezek az adatok egyelőre csak és kizárólag becsléseken alapulnak – az Apple várhatóan a mai napon nyilatkozik majd az elmúlt negyedév konkrét eladási adataival kapcsolatban.