A tavasszal zárult üzleti évben a Suzuki 38 százalékkal növelte adózott eredményét, több mint 60 milliárd jenre. Az értékesítés 7,6 százalékkal növekedve elérte a 2,37 billió jent, ez rekord a Suzuki történetében. Összesen 1,89 millió autót adtak el, ebből 1,22 milliót Japánon kívül, a növekedés külföldön 10,7 százalékos volt.
A gyártó elsősorban az ázsiai és az európai piacon fejlődött gyorsan, ezen belül egyrészt Indiában és Indonéziában, másrészt Magyarországon. Emiatt várható, hogy japán gyártókapacitásaiból az eddiginél többet helyez át ezekbe országokba, közölték még az üzleti év végén.
Eredményeinek növekedési ütemében a járműgyártó lassulást vár a mostani üzleti évben, de eladásainak 5,7 százalék körüli növekedésére számít.