Az Interbrand Zintzmeyer & Lux marketing tanácsadó cég “Best Global Brands” tanulmányából kiderül továbbá, hogy a tíz legértékesebb márka közül nyolc amerikai.
A BusinessWeek által készített 100-as lista itt olvasható. A Coca-Cola sarkában a Microsoft, majd az IBM, a General Electric és az Intel lohol. A hatodik helyet a finn Nokia szerezte meg magának. Utána a Disney, majd a McDonalds, a Toyota, végül a Marlboro következik. A legértékesebb német márka a Mercedes a tizenegyedik helyen, bár hat százalékpontos lecsúszást kellett elszenvednie. A vesztesek “élvonalában” a Sony, a Morgan Stanley, a Volkswagen, a Levi’s és a Hewlett-Packard áll.
Az első 10 márka értéke (milliárd dollárban), és az érték változása 2004-hez képest (százalékban):
1. Coca-Cola 67,525 0 %
2. Microsoft 59,941 -2 %
3. IBM 53,376 -1 %
4. GE 49,996 7 %
5. Intel 35,588 6 %
6. Nokia 26,452 10 %
7. Disney 26,441 -2 %
8. McDonald’s 26,014 4 %
9. Toyota 24,837 10 %
10. Marlboro 21,189 -4 %