A korábban egyszer már erősen érdeklődő, de utána visszavonuló kínai SAIC járműipari csoport már megtette új 60 millió angol fontról szóló vételi ajánlatát, mellette az ugyancsak kínai Nancsing autóipari vállalatnak is kellene a MG Rover még meglévő maradéka.
A harmadik lehetséges kérő egy brit üzleti csoport lehet, amelynek vezetője, David James közölte, hogy 48 órán belül visszatér a MG Rover megvételének ügyére, amennyiben sikerülne közben vevőt találni motorgyártó vállalkozására, a Powertrain cégre.
A kínai ajánlatok alapján valószínűnek látszik, hogy a MG Rover Longbridge-ben lévő üzeme megmarad. Kérdés, hány alkalmazottal dolgozik majd tovább. Egykor 6 ezren találtak itt munkát, a csőd miatt azonban már csak néhány száz ember van alkalmazásban a vállalatnál. A SAIC az eddigi modellválasztékot vinné egyelőre tovább 2007-ig, a nancsingi vállalkozás új márkákat is bevonna a MG Rover “ernyője alá”, míg a brit üzletember úgynevezett rétegmodellek gyártását képzelné el.